Etiketten har kommit långt under det senaste decenniet, och även om jag nu kanske tänker tillbaka på min korta tonårsförsök med Dam/Herr UGG Tofflor som bara ett möte med en modefluga, måste jag erkänna att jag liksom vill ha ett par igen. Träningsbyxorna i frotté är borta för länge sedan och de veckade minikjolarna likaså, men jag kanske ska ge de luddiga skorna en chans till. Och vem vet, kanske kommer den nuvarande ful-chic skovillan på banan att ge upphov till Ugg-förnyelser från märken som Balenciaga eller Christopher Kane. Jag kanske inte riktigt, verkligen behöver dem som jag brukade, men det finns fortfarande något med dem som jag vill, rationellt eller inte.



Inget mer stönande eller stönande över att du är kall i vinter. UGG Tofflor är det enda ljud du bör göra som svaret på allt som är mysigt och varmt för vintermånaderna. Varumärket som gjorde vågor i början av 2000-talet som en måste-stövel är tillbaka och bättre än någonsin, speciellt i år, när komfort är namnet på spelet under pandemin.

SÅ NYT SOM 2016 visade annonser som drev Uggs för män, New England Patriots quarterback Tom Brady som loafade inomhus i märkets mysiga shearling-fodrade UGG Tofflor Lägsta Priset, såg knappt vaken ut och utstrålade lite energi. Nuförtiden hittar du inte Mr Bradys mjuka leende någonstans i det 41-åriga företagets showroom i New York City. Istället finns mycket livligare bilder bredvid skärmar av de fuzzfyllda stövlarna. Ett inramat foto fångar Kofi Siriboe, en ghansk skådespelare med nästan en miljon Instagram-följare, som går längs en stadsgata helt klädd i rött, med undantag för de beiga Uggs på fötterna. I en annan sparkar Migos-rapparen Offset ut benet när han går ur en SUV – en Ugg-logotyp som är tydligt synlig på hans stövelsula.

När jag gick genom en järnvägsstation en morgon slås jag av några enorma, färgglada affischer för den senaste Ugg-kampanjen (chockerande underrubriken: "Ugglife"); det är Slick Woods som ammar sin bebis och Ama Elsesser som vaggar sin syster Paloma. UGG Tofflor Billigt Online Jag går online och ser de andra stjärnorna i deras annonskampanj: Luka Sabbat och hans pappa, Kim Gordon och dottern Coco tillsammans. De är snygga och välskjutna.

Ugg har också fräschat upp sin herrkollektion genom att bedriva high-fashion samarbeten. Köp UGG Tofflor Det har fungerat med den nyttoinriktade New York-designern Heron Preston, på vattentäta "urban tech" dragstövlar, och kustnära indieälsklingar Eckhaus Latta, på en nyfiken känga med fyrkantig tå. En annan gemensam ansträngning, med A Bathing Ape, det legendariska japanska streetwear-märket, gav en sneaker som rapparen Lil Wayne modellerade i annonser.

www.neufkanga.com